wtorek, 20 marca 2012

1234

Cześć dziewczyny , chciałam wam pokazać dzisiejszy udany zakup :)))
Więc spacerując po mieście zaszłam akurat do takiego małego butiku nie mając zamiaru czegokolwiek kupowania , ale zachęciła mnie promocja :) zwykłe białe trampki za 4,95 z 15zł :) wraz z koleżanką zaopatrzyłyśmy się w białe , ale chyba dokupię sobie jeszcze szare i czarne bo są meeeeeega wygodne , wiem że wyglądem jakoś nie przyciągają ,ale myślę ze do bluzek oversize, legginsów , spodenek , będą idealne , wiosną jak i latem . :)

6 komentarzy:

  1. niezła cena:)

    zapraszam do siebie i do wziecia udziału w rozdaniu, ostatnie dni konkursu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. no no niezła cena ;)
    moja kumpela ma podobne i też twierdzi że są strasznie wygodne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. cena naprawdę okazyjna;) też miałam takie trampki i były bardzo wygodne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam te buciki! :)
    są praktyczne i wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam identyczne w podstawówce |<3

    OdpowiedzUsuń
  6. to nie są trampki, tylko czeszki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz :)) ~Wardrobeordinarygirl