wtorek, 24 lipca 2012

groszki,groszki,groszki♥

Hej , dziewczyny dzisiaj wstępując do housa zastałam resztki wyprzedazy i już nową kolekcję . Już dawno upatrzyłam sobie ten strój ale był za 70zł , potem za 55 teraz patrze a cena 24,90 aleeee sie ucieszyłam ;) chyba zostanie moim ulubionym . Dziś piękna pogoda i jutro ma byc to samo wiec wybiorę się powygrzewac nad jakimś jeziorem ;d a za 6 dni odwiedzę i wypocznę w pięknej Italii z najlepszą przyjaciółką <3

zapraszam na moje all :
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=25276857 zapraszam,tylko 2 dni zostały! ;o

6 komentarzy:

  1. Kocham groszki:) Strój piękny i aż zazdroszcze, że tak tanio go upolowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam strój z House i jestem zadowolona, mają je dość fajne :) Twój prezentuje się slodko:))))

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej to bardzo miłe ,wiesz przez pewnie czas nie pisałam , moje posty i tak pojawiają sie bardzo rzadko , nie wiedziałam czy ktokolwiek to jeszcze czyta ale to bardzo miłe i budujące gdy dostanie się taki komentarz,Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz :)) ~Wardrobeordinarygirl