niedziela, 18 listopada 2012

171112

Taka tam zwykła stylizacja z udziałem nowości które pokazywałam ostatnio ;) No więc kożuszek sprawuje się rewelacyjnie w taką pogodę :> a botki są bardzo wygodne po mimo tych 12 cm .
A te czarne z bólem serca musiałam wystawić ;c niestety są za duże.. ale jeżeli uda mi się je sprzedać to kupię identyczne rozmiar mniejsze ! :d wszystkich zainteresowanych odsyłam do :               http://szafa.pl/c12783803-cwieki-bloggerskie-czarne-hit-sezonu.html , pytania można zadawać na e-mail.

xoxoxooxox,miłej niedzieli :)

7 komentarzy:

  1. Ładnie :D .
    przeczytasz może coś u mnie ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Darmowe ogłoszenia Radom - Radom Lokalne. Dodaj ogłoszenie drobne w kategorii praca Radom, motoryzacja, nieruchomości Radom, anonse, zwierzęta, turystyka, ogłoszenia drobne Radom, ogłoszenia towarzyskie i innych. Ogłoszenia w Radom Lokalne to gwarancja promocji oraz kupna i sprzedaży w Radomiu. Serwis ogłoszeniowy Radom Lokalne - Ogłoszenia Radom oferuje tylko aktualne oferty z kilkunastu kategori tematycznych z Radomia, codziennie zamieszczane są nowe ogłoszenia. Zapraszamy do odwiedzenia naszego portalu ogłoszeniowego Radom Lokalne - Ogłoszenia drobne Radom.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz :)) ~Wardrobeordinarygirl