sobota, 26 kwietnia 2014

260414

Witam! :*

Wielkimi krokami zbliża się majówka,
najprawdopodobniej nie czeka mnie żaden wyjazd, więc zamierzam spędzić ją po prostu aktywnie :)
Lato już tak blisko, więc czas najwyższy wziąć się za swoje ciało!
Chciałam też was poinformować jeśli jeszcze nie wiecie o promocji w drogerii natura, od poniedziałku będzie -40% na kosmetyki do makijażu z gablotek :) 
Więc z rana ruszę na zakupy i pokażę moje zdobycze :>

kurtka-stradivarius
spodnie new look
koszula-allegro
torba-allegro

14 komentarzy:

  1. BArdzo mi się podoba stylizacja. JEsteś podobna do Cloe Kardashian

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja ;)) uwielbiam ombre.

    ps obserwuje i zapraszam do mnie http://mojwlasnyzaczarowanyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie,klasycznie i elegancko :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna stylizacja!
    Te koronkowe rękawy cudooowne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna torebka i koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle świetna stylizacja , najlepsza jest koszula i buty oczywiście c:
    Czekamy na post ze zdobyczami ! c:

    http://lovett-lov.blogspot.com/ ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do nowej notki u mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna torebka :) poluję na ten model w kolorze beżowym z H&M :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna koszula, bardzo fajnie wygląda z bordowymi spodniami, obserwuję i zapraszam do mnie www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zestaw + wyglądasz rewelacyjnie! ♥

    Pozdrawiam, Kamila

    www.fashion-camille.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zestaw na dziesiątkę :) buty rewelacyjne, a z jakiego sklepu? :)


    kobiecosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Darling, you look really great. And the pictures are so pretty..
    All the best from beautiful Potsdam,

    Jana & Vanessa
    www.midnightcouture.de

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz :)) ~Wardrobeordinarygirl