czwartek, 3 maja 2012

Letnie inspiracje

Hej dziewczyny , jak u was pogoda ? cieplutko więc po wypoczywałam nad jeziorkiem , właśnie wróciłam i muszę powiedzieć że widziałam same przepiękne stroje na plaży hm muszę sobie jakiś nowy sprawić , ogólnie cierpię na brak letniej odzieży a w szczególności szortów ;c  pokażę wam moje inspiracje letnie :













mm chciałabym miec taki brzusiooo jak na 1 zdj  ;c
Jak podoba wam się nowy nagłówek ?
przy okazji zapraszam na licytację bluzeczki :) http://moda.allegro.pl/marynarska-falbanki-okazja-topshop-i2308521568.html zostało nie całe 2 godziny :)
Pozdrawiam xoxoxoox , Martyna

17 komentarzy:

  1. 1 zdjęcie super figura i kostium ;) Ja niestety nigdzie się nie opalałam, bo się przeziębiłam i musiałam się wykurować na jutrzejszą maturę :(

    OdpowiedzUsuń
  2. już uwielbiam tą sukienkę !
    Zapraszam http://whisperwind-whisper.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. swietne inspiracje az mam ochote isc biegac ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. kostiumy super:D muszę kupić nowy w tym roku :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietne kostiumy a ja musze sobie jakis kupic ;P Ktoś wie gdzie znalesc takie cudeńka?

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne te inspirację a te brzuszki mmm. sama bym chciała taki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Boska ta sukieneczka!
    Zapraszam do mnie na konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na początku chciałabym mieć taki brzuch, a potem wybieram kostium ze zdjęcia numer 1:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka jest rewelacyjna! :)
    Obserwuję i mam nadzieję, że mogę liczyć na rewanż? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne inspiracje, ja też nie lubię braku letnich ubrań w szafie, w sumie kupuję tylko takie. W tym roku jednak cierpię na brak szortów, ale może maj będzie dobrym miesiącem na zakupy :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  11. idealne inspiracje, bardzo podoba mi się ;-)
    widziałam poniższy post i powiem szczerze, że masz lepszy brzusio niż na pierwszym zdjęciu tego posta, naprawdę..
    W ogóle jesteś piękną dziewczyną ;-)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o jej to bardzo miłe co piszesz , niestety nie mam już zeszłorocznego brzusia i muszę nad nim popracować ;)
      W każdym razie dziękuję :* i również pozdrawiam

      Usuń
  12. super foty :) az chce na plaze od razu

    dolaczylam do obserwujacych i zapraszam do siebie na ogladanie inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz :)) ~Wardrobeordinarygirl