niedziela, 27 maja 2012

Recenzja lakieru Appalause

Cześć ;) dzisiaj recenzja lakieru który dostałam do testowania od firmy Appalause .Z firmą spotkałam się po raz pierwszy ale bardzo mile mnie zaskoczyła , polubiłam ten lakier i z chęcią przetestowałbym jeszcze jakiś kolor .:)

 Kolor który dostałam to L25 gipsowo szary ;) Bardzo mi się spodobała jego konsystencja , jest idealna. Na moich paznokciach trzyma się około 4 dni bez odprysków , więc to sporo (inne lakiery ok 2dni ) . Co do krycia , potrzeba 2 warstwy ale przeważnie z każdym tak jest ;) Pędzelek dobrze ścięty dobrze maluje się przy skórkach . Mają piękną paletę kolorków , jak tylko spotkam je u mnie w mieście przetestuję nowy.
wygląda o tak :
Cena też nie jest wygórowana , mozna znaleźć go w drogeriach lub w internecie .
Pojemność: 12 ml
Cena: w drogeriach 7-8 zł, w e-drogeria www.inermis.pl ok. 6 zł
Dostępność: drogerie, e-drogeria

Zapraszam również na FanPage firmy Applause - klik klik.
i polubienia go :)
A jak wy ? znacie te firmę lubicie ? :) 



zapraszam aukcja tylko do jutra : http://allegro.pl/okazja-nude-wyprzedaz-35-36-nowe-z-metka-i2364437152.html

6 komentarzy:

  1. jeszcze się z tą firmą nie spotkałam, ale kolor fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie czekam na produkty tej firmy.

    http://kosmetykoholizm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. szary lakier to moje ostatnie odkrycie:) jestem zachwycona tym neutralnym kolorem, które pasuje niemal do wszystkiego. Twój odcień jest troszkę jaśniejszy (od mojego ideału:):) ale tez mi się podoba. pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kolor! :)
    Ja ostatnio uwielbiam biel na paznokciach. <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz :)) ~Wardrobeordinarygirl